
Використання віртуального експерименту як сучасного засобу вивчення хімії в закладах загальної середньої освіти
"Наші знання ніколи не можуть мати кінця саме тому, що предмет пізнання нескінченний". Слова Блеза Паскаля можуть стати девізом хімії як науки та процесу її вивчення в шкільному курсі. Хімія – це один із найскладніших загальноосвітніх предметів, з великим обсягом теоретичного матеріалу, і, разом з тим, на який виділяється мала кількість годин, що досить ускладнює засвоєння матеріалу учнями, що, в свою чергу, знижує їх інтерес до навчання. Успішно опанувати учням навіть базовий рівень шкільного курсу хімії дуже непросто. Тому завдання вчителя полягає в тому, щоб включити учня в активну діяльність, підвищити його інтерес до вивчення хімії, тому що якість здобутих знань напряму залежить від інтересу до навчального предмету. Також, в реаліях нашого життя, актуальним є питання високої вартості матеріалів для дослідів та малої кількості придатного лабораторного обладнання.